Vädret



God Morgon gott folk =) !.
Börjar undra lite smått när det hade tänkt sig vara varmare om nätterna. Imorse när jag vaknade så var det 3minus ute *burr*.
Vill släppa hästarna ute någon natt snart så de kna börja vänja sig, men ska det vara såhär så dröjer det länge ännu.
Senast måndag ska jag köpa stolp och så ska jag och Robin försöka sätta ut nya stolp och tråd i björkhagen. Det är den hagen de får gå in i först när gräset börjat växa lite mera och det är även då de brukar få vara ute någon natt då och då i början =)!.

Igår före jobbet satte jag mig på gräsmattan och bara njöt av solen, helt vindstilla var det där jag satt och självkklart fick jag sällskap av Baloo och Bubba.

På bilden ovan så sitter Baloo nästan på min björnbärsbuske =P, den ser knappt levande ut och jag undrar helt om den verkligen kommer ta sig, fick den förra året och planterade den direkt.. Hoppas den överlever för jag ÄLSKAR björnbär , både som de är och i paj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0