Vårt hem just nu



Just nu ser det ut såhär hemma hos oss, visst är det fint? =D ..
Speciellt fint är det med limrester och det underbart vackra golvet !.



Visst är det vackert med olika golv, både golvmatta, masonitskivor och trägolv =D. Fint med hål i väggarna och annat skit som är överallt =).

Men vad gör man inte för att få lägga så mycket trä som möjligt på majbrasan gratis istället för att åka iväg till sopptippen, där kommer vi ändå vara stammisar i sommar med allt skräp som ska slängas hos soppgubbarna =D.

Längtar som tusan tills det är klart. Men ska faktiskt bli roligt att få renovera också. Jag älskar att snickra när man vet att det blir till det bättre!.
Men det bästa jag vet är att riva, så Håkan fick nästan hejda mig när vi rev för jag ville riva allt direkt =D.

Men nu är det 1 vecka och 1 dag tills vi ska hämta det nya köket !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul för er och det ska bli så kul att se sen när allt är klart! Och du. Glöm inte att hojta till när vi ska komma och flytta skåpet!

2010-04-19 @ 10:48:35
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0