Hjälmsätter



Hur mycket denna jäkla gård än strular kan jag inte stirra mig mätt på den. Jag fullkomligt älskar denna gård och är villig att greja väldigt mycket med den. För varje grej vi gör så går det framåt på gården, det är så man får försöka se det även om det inte alltid är positivt.
Vi får se om vi kommer orka stå ut hur länge som helst om det kommer fortsätta strula som det gör med allt, jag hoppas det, men till slut om det fortsätter, så kommer orken, lusten och pengarna vara borta och då finns det inge mera att göra. Så jag hoppas verkligen att detta strulande kan sluta Nu ! :)



Jag ångrar inte en enda sekund i mitt liv att jag köpte gården tillsammans med Håkan, men kan erkänna att man kan bli riktigt trött på hela hemmet när det är kaos. Men någon gång kommer det bli bra, allt vi har gjort hittills har blivit bra tycker jag. Blivit en rejäl upp piffning på hela gården sedan vi flyttade hit.
Fast just nu ser det ut som ett bombnedslag överallt förutom på övervåningen i själva huset och ja, sadelkammaren och stallet är städat och fint med ;).
Men så fort badrummet blir klart någon gång så ska det städas, innan all kakling och fogning är klar känns det som det inte är någon idé att städa runt överallt, men det kommer =).
Tror att vi är klara till nästa jul iaf :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0