Mina syskon =)

Som många vet har jag en bunt med syskon, hela 7st syskon har jag. Alltså vi är totalt 8st. Tänkte berätta lite för er om dem, vad jag tycker och tänker =)



Fredrik är äldst av oss på sina 34år. Han bor i Örebro tillsammans med fru och 2 barn.
Har ingen direkt sådär kontakt med honom, träffas allt för sällan trots att vi bor nära varandra. Har nog aldrig riktigt haft bra kontakt med honom så inget konstigt med det. Men de gångerna man träffar han är han alltid trevlig och oftast pratsam.

Thomas är som nummer två i skaran. Tyvärr så minns jag inte riktigt hur gammal han är. Runt 30 borde han iaf vara. Har ingen som helst kontakt med han. Träffat honom en gång i mitt liv. Inget jag vill gå in på.





Emma kommer sedan på sina 23år. Bor utanför Fjugesta tillsammans med sambo, deras dotter och 6 katter om jag inte missminner mig. Som jag upplever Emma är hon väldigt pratsam och glad, men kan vända humöret på en femöring, vilket kanske inte är så konstigt med omständigheterna runt henne.
Våran kontakt med varandra har dalat upp och ner, vilket är ganska tråkigt. Men hon har sina problem och jag mina, då blir det lätt så. Träffar varandra väldigt sällan vi med.



Sandra kommer sedan på sina 22år. Hon bor i Fjugesta tillsammans med sambo, 2 katter och ett akvarium.
Våran start i syskonlivet började surt, vi pratade knappt aldrig. Men kontakten fick vi tillbaka för några år sedan och vi umgicks väldigt mycket och när vi inte umgicks så pratade vi i telefon ( eller jag babblade nog mest ), hon har hjälpt mig med massor av grejer så är hemskt tacksam för detta !. Tyvärr så börjar vi tappa kontakten nu igen, vilket jag inte riktigt har förstått varför, men något hon bestämmer, inte mitt val, men tråkigt är det !
Sandra har vart väldigt blyg av sig, men det börjar gå över vilket är superbra !. Glad och hjälpsam.



Robin är 19år bor i Fjugesta hemma hos pappa ännu. Robin och jag har en bra kontakt tycker jag även om det mest är jag som ringer. Men alla vet ju hur killar är, de ringer inte och frågar hur man mår och kanske inte när man är 19 och har viktigare saker för sig ;).
Robin är en riktigt glad, charmig och snäll grabb. Ställer ofta upp om han kan, ställer ibland upp lite för mycket för att han är för snäll.



Emelie är 14 år och bor hos mamma och sin pappa. En bestämd tjej som vet vad hon vill och man sätter sig gärna inte på henne bara sådär, för hon tvekar inte att säga ifrån ;). Har en bra kontakt med henne, tyvärr träffas vi allt för sällan. Men de bor uppåt Åtorp så de är en bit både för mig och dem att åka så det blir inte så ofta, men så ofta man kan. 



Och till sist har vi Emil på sina 13år. Emil bor också hos mamma och sin pappa. Emil är också en bestämd kille som vet vad han vill, riktigt tuff och det ska man vara här i livet. Tycker vi har bra kontakt vi med, men tyvärr träffas vi också för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0