Veckan

Haft massor att gjort och vart seg hela veckan så det har inte blivit mycket skrivande här inte !

Nya körningen drog igång i söndags kväll, första natten trodde jag att jag skulle köra av vägen flera gånger, höll på att somna hela tiden. Är inte van att jobba natt överhuvudtaget och nu skulle man igång och jobba mellan 23.00-05.00. Men de andra nätterna gick det bra, morötter har gjort att mitt huvud har hållt sig vaket =D.
Riktigt fin körning iaf, tar bilen från Örebro när Göteborgs chauffören kommer.
Åker upp till Enköping, backar in bil och släp/trailer ( har olika varannan dag ), lossar allting. Och sedan lastar på det som finns, brukar bli en full bil så släpet brukar oftast gå tomt hemåt.
Sedan drar du hem, på vägen hem stannar du i Hallstahammar och tankar bara, sedan ställer du bilen!! kan det bli skönare.
Hoppas att Göteborg som det är nästa vecka är lika fint!

Robin har praktiserat med mig hela veckan så vi har skottat snö, tagit ner en massa ved, vart på Lithells och köpt riktigt mycket körv. Var även iväg till Via och köpte potatis och stannade till i Kävesta korset för att köpa ägg.

I onsdags gjorde vi en helt underbar sak !! Vi åkte iväg mot Eskilstuna och jag fick köpa mig den efterlängtade rockarden !!!. Fick tag i en Graftsröms för ruggigt bra pris. Ahhh jag är så himla glad och stolt över den så det finns inga ord att beskriva med !. Äntligen!!
det tog hela dan/kvällen och hämta den.

Skjutsade Robin till Östansjö igår eftermiddag/kväll. Emma var där och hade bytt däck på sin bil så Robin fick åka med dem hem, slapp jag åka hela vägen till Fjugesta, det tackar jag för !

Och så fick jag se den lilla lilla bebismagen <3 !!!. Men den kommer bli stooooor =D, skoja bara Emma =). Kul att se dig iaf, blir inte direkt ofta. Men jag håller vad jag lovar, bjuda på köttbullar/köttfärslimpa, potatis, sås och lingon någon dag när vi båda kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0