Midsommar afton



Denna underbart "vackra" bild får pryda midsommar aftons inlägg. Daisy och min gubbe ser måttligt roade ut.

Åkte upp till mamma med familj fram mot tidig eftermiddag. Åt kallskuret, så himlans gott.
Emil har skaffat sig en 80cc så det var att dra igång den och se på när han körde. Jag och Emelie körde efter med bilen längs vägarna och det gick undan =).
Nästa gång jag åker upp har jag lovat att jag ska testa köra den, hur det nu ska gå. Jag som inte ens kört moped =D haha, men det går nog bra, tror att jag kommer tycka det är skitkul.

Mamma hämtade Sandra och Jonas efter att Sandra slutat jobba och så fikade vi på kexchokladpaj. jordgubbar och grädde = MUMS ! ;).
Senare på kvällen så grillade vi och åt kall potatis sallad, gjord på färsk potatis, riktigt gott det med, kändes som man rullade hemåt igen fram emot sen kväll.
Har haft en riktigt trevlig midsommarafton, tror Håkan håller med.

Tusen tack mamma och Janne för en riktigt trevlig midsommar afton <3 =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0