Mina fettobomber



"Lilla" Hoppetossa ute och äter upp hjortens mat.
Varje dag när jag mockar får kaninerna hoppa ut på gödselstacken och gräva, hoppa runt och njuta av att vara ute bara. De älskar det och speciellt om jag hunnit kasta ut mat till hjorten vi har varje kväll på stacken.



Sötnosen som väger över 10kilo.



Sassa in action. Tittar man ordentligt ser man att hon hoppar. Hon är på väg ut till Hoppetossa =).
Sassa väger nästan exakt 10kilo.



Mina sötnosar <3.



Åhh, älskar dessa bollar, detta kort ska Håkan få ta bort lite grejer på och får vi se om det blir bra, då ska jag förstora detta =).



Sassa och Hoppetossa, mina älskade dunbollar. Hur sur man än är så blir man bara sååå glad när man ser dessa två. De förgyller min dag varje dag <3.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad fina bilder du fick på dem! :)

2010-03-29 @ 16:27:36
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0