Trist dag

Fasiken vad trist det är att vara sjuk, jag glömmer mellan varje gång hur det är att vara sjuk. Jag är nästan aldrig sjuk, går oftast flera år emellan sjukdomarna, men när jag väl blir sjuk så är det ordentligt, som nu. Utan alvedon och en massa Ipren skulle jag inte ens ta mig upp ur sängen om dagarna.

Jag vill bara ta det lugnt, sitta framför denna burk, tv eller sängen, men det går inte tyvärr eftersom inte Håkan är hemma så jag måste bära ned ved för att kunna elda, måste mocka och bära vatten åt hästarna vilket min kropp absolut inte vill. Allting tar dubbelt så lång tid eftersom jag måste vila för allt jag gör för jag blir dyngsvettig och andfådd så fort jag gör något..
Vill att Håkan ska vara hemma, men hans chef tyckte det var kul och skicka honom på jobb i Vislanda hela veckan =(.

Värsta med att vara sjuk är att jag får så ont i kroppen eftersom jag inte kan röra påmig som jag brukar göra.

Men men, det kunde ha vart värre, jag kunde ha vart sjukare och det hade kunnat snöa idag då hade det vart värre =D.

Tycker absolut inte om att Håkan envisas att ta med sig MIN dator när han åker, han kan väl ta med sig sin egen anser jag, hehe. Jag har en bärbar, han en stationär. Visst kan han ta med sig sin egen iaf? =D.

Vill ha min dator med alla bilder, aptråkigt att uppdatera utan bilder..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Uppdateringar utan bilder suger.. :P

2010-03-03 @ 18:27:57
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0