Det som göms bakom en vägg ......



Inte bara en massa elände som göms bakom våra väggar, det är tydligt det =D hahaha.
Jag höll på i hallen och grejade när Håkan helt plötsligt började asgarva och sa åt mig och komma och titta..
Och så visade han mig den där postern, jag trodde jag skulle dö av skratt !!!!!.



Visst är hon läcker? =D haha. En pinuppa från kanske 70- 80 talet. Så sexig så.
Man kan undra varför de satt upp den bakom en vägg, är det en snuskgubbe som bott här någon gång och haft väggen lös för att kunna titta lite sådär i smyg så inte kärringen skulle se
eller det jag misstänker starkt, så är det nog någon som satt upp den på skoj =D !!!!!.

Undra vad som kommer upp härnäst i våra väggar ?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, snygging, den tänker ni rama in och hänga på en av väggarna i nya köket va? ;)

2010-05-16 @ 18:44:21
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0