Dagen idag



Nu ska jag alldeles strax åka in mot Hallsberg. Har noll lust att ens göra något idag, börjat fått lite småfeber, men inget man kan göra åt så bara att proppa i sig alvedeon och fortsätta göra det man måste..

Måste in och besikta om volvon, körförbud på tisdag och nästa vecka hinner jag inte. Måste även handla mat, har slut på lite av de viktigaste sakerna man måste ha i kylen/frysen. Men jag hatar att handla på Ica All'e, jäkla skitbutik. Men men jag orkar inte åka till Kumla för de här småsakerna.

Ska nog också häva mig in på Lindex och köpa ett par Bh:ar, min sista gick sönder nu här så måste väl ha nya. Ska kolla om de har någon varm snygg mössa också, har ju lyckats slarva bort 2 av mina bästa mössor =(.

Ska nog köpa mig glass när jag ändå är inne på affären, jag är sådan som äter mycket glass på vintern, godare på något sätt på vintern =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0