Fuktspärr



Imorse när jag kom hem så upptäckte jag att Håkan har vart superduktig och börjat satt fuktspärren. Alla väggarna är nu avklarade =). Börjar sakta men säkert kännas som att jag kanske får duscha inne snart ;).

Kommer nog inte bli mera fuktspärr lagd förrens kanske fredag. Imorgon ska det tränas, onsdag lagas bil, torsdag tränas så fullt upp är det =).

Fuktspärren ska även lägga spå golvet som jag antar att ni förstått och så ska alla brunnar och vattenrör läggas manchetter runt omkring. Fönstret ska göras klart med fuktspärren med, det är påbörjat.

Taket är färdigmålat, så även fönstret. Så när fuktspärren är ditlagd och torkad är det äntligen dags att börja kakla :D.

Inte mycket kvar nu:
- Göra klart fuktspärren
- Kakla
- Foga
- Sedan in med Vvs
- Småfix
- Sedan kan vi använda vårt nya fina badrum =).

Gäller att få till tiden med, men nu är vi taggade så nu ska det gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0