Fundering



Jag går i lite småtankar om jag ska investera i denna overall från Hööks. Kommer bli ruskigt kallt att köra så måste ha varma kläder. Den har fått bra rencensioner och så är det stort plus med reflex på den.
Ska tydligen vara smidig att rida i, vilket jag har svårt att tänka mig, men det vet man inte förrens man testat.

Den är lite dyr för min plånbok, den overall jag tänkt köpa mig kostade mindre än hälften av denna, men den overallen är slut i lager och kommer in i februari =/. Vill ju ha nu.

Ska diskutera med sambon vad han tycker och fundera ett tag till, men lutar åt det.
Men jag kan inte direkt se mig själv i en overall, jag har alltid hatat täckbyxor / overaller you name it..

Men förra vintern så hade jag termo byxor varje dag ute i stallet och det var det skönaste jag någonsin haft på mig. Runt -10 räckte det med ett par långkallingar och sedan termobyxorna, vid lite kallare så bara ett par vanliga byxor.
Kan tänka mig att overallen blir likadan, men man slipper risk för glip i ryggslutet =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ju snart jul annars :) Men overall kan definitivt rekommenderas vid körning, ta det från en som praktiskt bodde i en sulky i fyra år..

2010-11-27 @ 10:16:28
Postat av: Lina Nyberg

såg att dom hade nån liknande annars på jula idag...

2010-11-27 @ 19:15:21
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0