Börjat kakla i köket



Håkan började lite smått igår kväll att kakla i köket. Idag blev ena väggen klar. Sjukt snyggt, glad att vi inte valde kritvitt kakel, tror det hade blivit "för" vitt. Detta är mera åt det gräddvita hållet typ.
I veckan blir det även kaklat över diskbänken =).



Vårt kök och jag älskar det mer och mer för varje sak vi gör. Kommer stormtrivas i köket när allting är klart. Längtar tills vattnet är indraget ordentligt så vi kan flytta in i köket. Se om det kan fixas med i helgen, beror på om vi får tag i alla kopplingar osv =).
Äntligen får jag mitt drömkök, så fint så fint.

Ihelgen ska jag måla i fönstersmygen, se om vi kommer ihåg att köpa hem färg, glömmer det hela tiden, men hoppas vi minns det på fredag.
Fönsterlisterna kom på plats idag så det är skönt att det är gjort. Börjar lite smått bli klart lite här o där, även om det finns en hel del småfixa, men sagt det blir i vinter =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesnyggt! Förstår att du är nöjd, tror som du att det hade blivit FÖR vitt. Mysigare och lantligare såhär.

2010-10-13 @ 16:07:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Helena

Gu va fint ni får nu.. det ser verkligen fräscht ut!!!=)

2010-10-20 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0