Köket



Alla beslag är nu på plats, passade riktigt bra!.



Glashyllorna i överskåpen ditplacerade, se vilken höjd vi ska ha dem på, det märks när alla glas kommer in.



Här hålls det på att montera in kyl och frys, det är nu klart. Och som ni ser kommer de vara hel integrerade ( stavning??). Blir så mycket snyggare kan jag tycka att ha det så, bara ugnen och micron som kommer synas och ja självklart spisen, den blir svår att ha integrerad ;D. Men ugnen och micron är i rostfritt så det är snyggt med en avbrytning i det vita och så passar det in på beslagens pluppar på sidan =).


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ser så snyggt ut! :) Och vad skönt att snart kunna använda köket fullt ut. Förstår att du längtar som en toka. Det skulle jag med göra. Och att få göra iordning därinne, ställa in allt i skåpen, möblera. Åhh vad avundsjuk jag blir när jag tänker på det!!!

2010-10-12 @ 14:47:12
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0