Min rygg

Min rygg håller på att ta kol på mig idag =(. Har troligen inflammation i musklerna, känns så och Håkan har nyss vart iväg med sin rygg med exakt samma smärta som jag har och han hade inflammation.
Som man lätt kan få när man arbetar fel med ryggen.

Proppade i mig tabletter förut så jag ens kunde komma ut, blev tvungen att mocka, fylla vatten åt hästarna och sedan byta däck på transporten som ska in på besiktning imorgon.
Håkan är inte hemma så han kunde inte hjälpa mig.

Nu är jag inne och vilar upp ryggen lite, fast vila vet jag inte. Gör ont vad jag än gör, sitter, ligger, står, går ja allting gör pissont.
Måste hämta hö idag igen, hade lite förhoppningar om att höet skulle komma idag, men verkar inte så, så måste hämta hö för det är slut. Men Håkan lovade att han skulle komma hem så vi precis skulle hinna hämta hem det inna jag måste till jobbet.
Bara jag lovade att laga mat, och antar att ryggen gillar bäst att laga mat än att hämta hö själv.

Nu ska jag proppa i mig tabletter igen och häva mig ut, ska se om jag orkar köra ngn häst. Envis som man är kan jag inte bara sitta o glo.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Köket blir jättefint, kommer upp endera dagen å kollar.

Där där med ryggen är inte bra, jag hoppas att du söker för det.

Är det något som smittar!!! eftersom Håkan oxå har problem.

Sköt om er båda två. Kram

2010-10-10 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0