Sandra på besök



Sandra kom hit förr förra veckan, hon har vart här i nästan 2v tid. Har vart riktigt roligt att ha henne här, så nu är det ganska tomt när hon åkte hem igår.
Vi har gjort allt möjligt och ingenting typ. Kommer knappt ihåg vad vi gjort =). Men så är mitt minne inte känt för att vara bra.

Har vart skönt att ha någon att prata med hela tiden, fast ibland vill jag inte prata och blir då tyst, vilket Sandra tycker är lite småkontsigt =D hehe.

Igår skjutsade jag hem henne till Fjugesta och så gick vi på Sannamarken, den årliga traditionen. Köpte 14par figurstrumpor för 100kr, riktigt billigt. 4par ullstrumpor, skönt att ha till vintern.
En jättefin liten trådkorg som jag ska ha i köket. Och så godisremmar och naturgodis.
Käkade även där och det blev superdupergoda vildsvinskebab !! Jag verkligen älskar vildsvinskebab.

Träffade hela familjen på marken, var riktigt trevligt att umgås, blir inte direkt ofta.

Sandra kommer troligen hit igen nästa vecka, men bara ett par dagar typ. Hon ska vara medhjälpare när jag ska köra iväg Rut till Koko. Man vet inte om det händer något eller så, då kan det vara bra att ha någon med sig, måste vara hemma tidigt eftersom jag börjar jobba igen på kvällen.

Tusen tack Sandra för all hjälp och allt sällskap, hoppas du haft det bra här med ! Älskar dig Syster !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har haft det jättebra hos er!! Tack för allting! <3 Älskar dig med!

2010-10-06 @ 21:24:01
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0