Allt möjligt



Sov som en stock idag tills Håkan steg innanför dörren 15.25 ;) ganska så jäkla skönt.
Fick punktering inatt på första bilen så allting blev sent, så blev jag akut trött också så jag gick in i Hallstahammar och la mig och sov någon timme i lastbilen. Så skönt, jag sover som en stock i lastbilen med.
Nu är jag ganska så utvilad, vilket jag inte känt på bra många dagar.

Inte hunnit med så mycket idag, vart ute och gått med Staffan för andra gången utomhus, han sköter sig helt perfekt. Kommer direkt när man ropar på han och blir han nervös kommer han till mig och gömmer sig * min lilla gullegris*. Efter ca 20min ville han in till Östen så då går han fram till grinden och nöffar, släpper jag in han och tar av selen. Sååå duktig * matte stolt*.

Håkan hjälpte till att ta av brodden på Rut, jag har testat själv, men de sitter så inåt i helvete så jag kan inte, men nu är hennes borta, tur att man har en snäll stark karl emellanåt. Ska snart ut och se om jag får in Ari så hans brodd också försvinner idag.

Helt underbart väder verkar det som det vart hela dagen, underbart var det iaf när jag klev upp och är än. Inatt var det runt -1 hela på morgonkvisten, men inte kallt utan friskt med -1, känns att det är vår nu.
Hoppas det är fint väder ihelgen då jag ska testa börja rida Rut igen och se om hon håller sig frisk och kry så jag kan sätta fart på henne, skulle både hon och jag tycka vore skoj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0