Sjukt trött



Ungefär sådär som hekla känner sig oavn känner jag mig dygnet runt. Har så sjukt mycket att göra just nu så jag fattar inte hur jag ska komma ikapp. Hmm undrar ni, varför bloggar du då nu ?, jo för det är ganska så kul ;)

Staket som lagas, stolp som ska bytas, grishage som ska göras, bilar som ska fixas med, pappersarbete, städning både ute och inne överallt även i hagarna. Samtal som ska ringas, ärenden som ska göras utanför hemmet.
Jani listan kan göras lång, finns alltid saker att göra, men just nu är det många saker som måste göras helst samtidigt och det hinner jag inte. Skulle behöva ett par slavar som kunde hjälpa mig, men det lär ju inte ska hända. Någon som vill sätta staketstolp åt mig ? ;D.
Jaja, bara att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Oj, vad jag vet hur du har det!! Men jag har börjat tänka att det inte får bli så att man inte kan gå ut och bara njuta förens man ser alla måsten. Då har det ju blivit fel, eller hur?

Passa på och njut av dina fina djur det härliga påskvädret istället och skit i alla SKA! ;) Glad påsk!

2011-04-21 @ 21:08:23
URL: http://kamelaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0