Bland det värsta jag har vetat är att svet...

img_3700 (MMS)

Bland det värsta jag har vetat är att svettas kopiösa mängder inför folk, varför vet jag inte. Kanske är det för ofta att det beror på att man har sämst kondis??, och det har jag juh, haha. Men sedan jag började köra Ica så har den tanken att skämmas att svettas inför folk försvunnit i ilfart !! Svintungt att lasta 30ton för hand så svetten brukar komma rätt fort, speciellt sådana här tider när man inte vet hur man ska klä sig.. Långbyxor för varmt, shorts kan va för kallt. Linne för kallt oftast, t-shirt för varmt... Ja vilket dilemma man har :D, tur att man har dusch och tvättmaskin hemma ;). Men man kan se det positivt med att svettas, det betyder ju att man tränar kroppen och går kanske ner något gram per natt :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0