Börja jobba



Imorgon är det dags att börja arbeta igen efter 3v semester. Haft en otroligt skön semester, hunnit med en hel del massa små grejer som jag alltid velat gjort, men bara inte gjort.
Emil har vart här en hel del och vi har haft det skoj ihop och du Emil ska ha stort Tack för allt du har hjälpt till med och allt du sagt :) !
Vi har inte gjort något speciellt alls, första veckans semester så var Håkan knappt hemma, han skruvade bil och var iväg på crossläger och jag hade Emil hemma så vi hölls med en jäkla massa hemma och med hästarna.
Vecka två var Håkan hemma, så vi har pysslat med en massa hemma och bara slappat, superskönt och det har vart välbehövligt då vi knappt träffas annars så det känns riktigt bra :)

Vecka tre så började Håkan jobba och jag haft semester själv. Har hunnit med en del smågrejer och även en del större saker. Och inte bara det jag har verkligen funderat och tänkt på en jäkla massa saker, djur och personer som jag funderat över länge på både gott och ont i sakerna, djuren och personerna och har nu kommit fram till en massa svar i de funderingarna och det känns helt jäkla UNDERBART ! En hel befrielse.
Finns en del funderingar kvar speciellt över djur, men snart har jag kommit fram till svar angående de med.

Jag känner att jag mår bättre och bättre, blir starkare i mig själv och det är en känsla jag önskar alla människor :)

Tack semestern och viktnedgången för att ni hjälpt mig på rätt köl ;)
Btw, 17.5kg har jag gått ner, går sakta nu, men gör mig inget. Jag är supernöjd :)

Kommentarer
Postat av: Emma D

Grattis till viktnedgången, kanske är så att du snart nått din ideal vikt då borde det gå saktare ;)

2011-08-07 @ 23:02:10
Postat av: Marie B

Stort grattis till viktnedgången!! Superstrongt!! Måste kännas otroligt skönt!Önskar jag också haft den karaktären, men här går det vääääääldigt trögt! Bara ladda om igen för min del ; ) Ha det gött. Kram.

2011-08-08 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0