För två veckor sedan var jag tvungen att g...

img_9919 (MMS)

För två veckor sedan var jag tvungen att ge återbud på ridlektionen den veckan. Man får chans att rida igen den inom 4v i mån av tid o plats, enda tiden som jag över huvudtaget skulle kunna på är fredagar kl. 09.30.... Alla andra tider jobbar jag på.. Så på fredag ska jag rida igen kl. 09.30. Vilket betyder att jag måste gå upp 08.30 för det tar 30min att åka och så ska hästen göras iordning så måste ha minst 20min med hästen. Frukost får jag äta i bilen, för jag jobbar ju nämligen natt och brukar komma hem runt 04.00-04.30 tiden så blir inte direkt mkt sömn och sedan ska jag jobba natten mellan fre o lör med så blir att sova när jag kommer hem från ridningen :)! Men vad gör man inte för det man älskar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0