Fias Hiss & Diss

FIA HISSAR



Vitkål, har alltid gillat det, men vi har sällan ätit det. Men nu äter jag massor av det, smörsteker det och har till maträtt. Gör egengjord pizzasallad ungefär. Doppar i dipp. Mm, riktigt supergott är det.



Om jag ändå hissar något man kan äta kan jag dissa något man absolut inte kan äta ;) Nämligen Russin, är så jäkla äckligt så jag fattar inte att folk stoppar det frivilligt i munnen. Jag ryser när jag ser folk stoppa det i munnen och njuta, måste vara en fantasi för dem att de drömmer, för det är *fan* inte gott.

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Jag hissar både vitkål och russin. :) Älskar vitkål i alla former; rå, stuvad, vitkålssoppa, kåldolmar, kålpudding, pizzasallad (hemmagjord), och som smakförhöjare i olika soppor etc. Mums. Och så håller det igång magen=bra! ;)



Russin kan vara nog så gott när man är sötsugen, eller i dic bakverk, eller i müsli. Tycker jag alltså. ;)

2011-02-10 @ 16:39:38
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0