Rid/kör sällskap



Första annonsen jag la ut att jag sökte medryttare gick inte så bra, fick 3-4svar, men inget som skulle funka. Så det rann ur sanden, funderat fram och tillbaka om jag ska lägga ut en ny eller strunta i det, men igår fick jag något ryck så jag satte ut en ny annons om att jag söker Rid/Kör sällskap och inte medryttare =).

Har redan fått 3svar och speciellt 2svar låter väldigt intressanta. Ena personen har till och med ringt upp och om allt går som planerat ska hon komma och hälsa på, på söndag förmiddag =).
Hoppas jag verkligen kommer hitta någon som vill hålla mig sällskap, kommer bli riktigt roligt, jag längtar och längtar =) !!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0