Ridsällskapet



Det känns verkligen som hon, Maria, kommer komma tillbaka gång på gång nu =). Hon var här för tredje gången igår och vi bestämde redan nu att kommer hon ifrån på fredag ska hon komma annars kommer hon lördag och söndag igen =).
Hon och Rut funkar riktigt bra ihop. Ihelgen som kommer kanske jag inte kan följa med ut och rida båda dagarna, det beror på lite.
Håkan fyller imorgon och vi ska troligen ha kalas till helgen ( beror på om vi hinner städa undan vardagsrummet helt ). Och beroende på tid när kalaset blir så kanske jag inte kan rida ut.
Men då har hon sagt att hon kan komma hit själv och rida ut ensam, nu hittar hon i alla fall en ridväg helt.
Jag tvekar inte en enda sekund apå att hon fixar Rut, men hon sa att hon gärna tar ut Ari också ensam, vilket jag inte vet. Visst hon skritta på Ari i lördags när jag fick gå med Rut, men bara det att Ari har full koll på vart jag är hela tiden och böt jag sida på Rut så böt Ari sida med för att kunna gå bakom mig.

Han är väldigt speciell och vet inte om jag vill släppa honom själv på en annan. Fast det är bara såhär att jag tror inte hon kommer få tag på han i hagen så det gör detsamma ;). Men men, vi får se hur det blir till helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0