Idag när vi tog in hästarna upptäckte jag ...

img_5565 (MMS)

Idag när vi tog in hästarna upptäckte jag att Rut tappat en sko, just på den hoven hon har hålvägg! Inte bra! Jag smsa hovslagaren direkt och fråga om hon hade tid i dagarna, fick svaret " kommer om 20min" :) :) hur glad blir man inte då, supergillar min hovslagare som ställer upp så fort hon har tid!!!! :)  Direkt efter att hon åkt så sadlade vi båda hästarna och Emil satte sig upp på Rut och ja Ari :), Emil har inte ridit på flera år, men det gick superbra!!! Dock vart hästarna rädda älg i skogen och att det börja regna (Ruts stänkrädsla) så det blev bara en kort tur, Emils ljumskar tackade nog för det :) hihi. Han sa att han ville rida imorgon igen så kan inte ha vart så hemskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0