Somersby, kär upp över öronen



Jag har verkligen gått och snöat in mig rejält på dessa underbart goda cider. LCHF säger att man helst inte ska dricka alkohol, vitt vin får man dricka. Men jag kan inte vara utan denna cider. Den är ekologisk så det är nog bland den bästa cider man kan dricka. Minns jag inte helt fel nu så är det inte ett enda E ämne i denna cider. Som till exempel de goda Breezers som finns är det en hel drös med E ämnen i, ganska äckligt egentligen.



Nu har jag fått nys om att de ska börja komma med Somersby med Päronsmak, jag som fullkomligt älskar Päroncider kommer nog bli störtförälskad i den. Inte hittat den ännu i någon butik, men är dte någon av som ser eller vet vart den finns, så hör av er för jag vill ha den NU !!

Tror även Somersby finns i Cranbarrie, men inte i Sverige, kan kanske vara god, men jag är dock inte så förtjust i Cranbarrie.

Har ni inte testat denna cider, så gör det. Godare finns inte enligt mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0