Iphone



Att du inte gissade Emma D på en Iphone, då hade du haft rätt :). Jag trodde faktiskt det var någon som skulle direkt gissa på att jag skulle skaffa en Iphone just därför att Lina vart ute och testat täckningen här med sin Iphone :)
Men så vet ni ju alla också att jag är djurälskare upp över öronen, så skulle nog också ha gissat mest på ett till djur om jag var i eran sits ;)

Jag kan meddela att skaffa en Iphone var ju livsfarligt, jag kan inte släppa den :) haha ! När jag väl fick igång den, ( otekniska Fia fattar ju ingenting så tog ett bra tag innan lugnet hade trätt in i kroppen och jag kunde koncentrera mig på hur man gjorde ;). )
Så kunde jag helt enkelt inte släppa den, jag ladda hem Apps för fulla muggar. Var helt enkelt tvungen att testa olika saker och många appar är helt gratis, tog hem någon som kosta 7kr.
Man pillar, lekar, grejar och har allmänt superkul med sin Iphone. Som Te x igår natt låg jag och katterna i sängen, då tog jag hem en app som är katten Tom, klappar man på den spinner han, slår man på han säger aj osv osv. När jag kliade på Tom så han spann högt så tittade katterna runt runt i sovrummet, de fattade inte vart kurrandet kom ifrån jag skratta rätt rejält åt dem, det behövs inte mycket för att göra mig fnittrig inte :)

I Love My Iphone !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0