Solat



Ja ni läste rätt. Fia har nämligen solat både idag och igår. INTE likt mig, men fasiken så skönt det är.
Jag har aldrig kommit till ro att sola, men i år verkar det bli annorlunda, kan det ha med att göra att jag blir äldre och äldre ? ;)
Helt underbart är det, verkligen rofyllt, jag somnar nästan direkt.
Solade 2-3timmar igår, vid lunchtid idag solade jag i Staffans hage ca 45min och nyss har jag solat på gräsmattan i nästan 2h, heeelt underbart.
Men tror ni att jag får färg ? Nej, knappast, har sås vårt att få färg, men lite i år hoppas jag få. När Bubba lägger sig bredvid mig är det nästan att jag är vitare än honom :D haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag njuter av solen...i skuggan. :) BVlir ändå bara kräftfärgad och fräknig. och visst kan det vara gulligt med fräknar. men när dom liksom ser ut som att dom ligger PÅ varandra då blir det bara vulgärt. ;)

2011-05-10 @ 22:06:30
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma D

Tack för senast!!

Det kommer att ta år innan du blir brun, din hud är inte direkt van med sol......

Men det låter bra då kanske vi kan ta en solsemester när mina sötnosar blir tonåringar...eller tidigare.

2011-05-10 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0