Effektiv dag

Äntligen så fick jag tillbaka lite energi idag!
Gjort massor, väldigt mycket som tar bara några minuter men ändå aldrig blivit av.
Stege har burits bort, en telekabel ca 25m lång har grävts ner, fågelstuga uppsatt.
Flyttat på en del av dyngstacken som legat dumt, städat runt stallet och även i stallet. Fixat fram badkaren till hästarna så de kan äta mat i dem istället för på lerig backe.
Skurat Micro, spis o fläkt och även nästan hela köket, tvättat en maskin, och plockat undan i hela huset.
Nu på kvällskvisten så vart det även hämtning av en halmbal och köpa ägg.

Riktigt effektiv dag med tanke på att dagen för mig började runt 10.00 och slutade nu vid 18.00 och däremellan har jag även tagit det lugnt framför tvn med stor kopp Te och även lagat med ihop med Håkan, och såklart pratat lite i telefonen ;-).

Nu ska jag duscha o fara mot jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0