Jag och Håkan gick en promenad igår, tog m...

img_1129 (MMS)

Jag och Håkan gick en promenad igår, tog med en Systempåse ifall vi skulle hitta svamp... Hmm kan man lugnt säga att vi gjorde, vi proppade systempåsen full ;)!!! Fanns massvis av tratt kantareller, så ska ut imorgon igen och plocka :). Vi äter inte svamp men älskar att plocka dem, så de ger vi bort. Dessa ovan ska Håkans jobbarkompis få då han gav oss en full Ikea påse och en proppfylld 30kg hundmatsäck fyllda med äpplen :D.. Morgon dagens plock om det blir något ska en kollega, 2 hästkompisar och Sofia få :)! Hoppas hitta/orka/hinna plocka så mycket så jag kan ge alla, annars kommer det fler dagar innan frosten kommer hoppas jag :)! Rogivande och kul och plocka så det gör jag mer än gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0