Rolig sak



Idag fick jag och hästarna besök av en trevlig person. Vi får hoppas att det går som jag och hästarna hoppas på. Vill inte riktigt berätta det ännu, utan kommer när det känns mera "rätt" :).

Gårdagens ridlektion fick jag rida Ca-Do, riktigt dressyrlektion. Ridläraren körde musten ur mina ben men ack så roligt det var och det var en helt underbar lektion !!
Allting bara föll på plats och det gick kanon för både mig och Sofie. Ca-Do var helt enorm, den hästen vill jag verkligen sälja om hon blir till salu någon gång. Känns som vi är menade för varandra, hon förstår vad jag vill innan jag ens bett henne om det. Lite stel i höger sida så där får jag kämpa en hel del, men så fort man lösgjort henne så funkar det fint, vänster sida är mjuk redan från början så allt vi gör i vänster varv/håll fungerar det direkt.
Alltså vilken känsla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0