Tok Ari



Idag körde jag Ari, första backen sprang vi på lite, inte meningen men var ett helvete att stoppa han, men gick till slut.
Efter det så var Ari så jäkla taggad hela tiden så det gick inte att skritta han alls. Han försökte springa hela tiden så kändes som man slet han i munnen hela tiden :(, inte okej. Ska nu skaffa skarpare bett så jag kan "betsla upp" under en kort tid för att sedan hoppas på kunna ge ner igen.

Han brukar stegra lite grand vid helt stillastående, men brukar inte vara så allvarligt, men det blev det idag...
Ena gången stegra han så högt så han höll på att tappa balansen och falla bakåt... Snacka om rädd jag blev då, vet att jag tänkte " Hejdå Ari". Men TACK OCH LOV så fick han balansen och landade framåt.
Och ni ska inte tro att han blev chockad eller så, nejdå han skulle direkt börja rusa iväg.

**** Tokhäst***

Kommentarer
Postat av: Anonym

cressendobett har vi på vildpinnarna! vet inte om du såg hur det såg ut, jazze hade det när jag körde.

2011-09-26 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0