25 frågor om mig



1. Hur gammal är du om fem år?
Hela 35 år 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen än så länge, vaknade upp helt själv i huset, men det kommer bli Håkan.

3. Hur lång är du?
174.5cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Serien American Horrors, som verkar vara helt värdelös.

5. Vem ringde du senast?
Kenth.

6. Vem ringde dig senast?
Håkan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Då ere nog bilder vi bör se först"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sedan många år tillbaka

10. När såg du senast din mamma?
I Torsdags, för alltså 3dgr sedan. Men vill se henne varje dag !

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
10.35 slog jag upp ögonen. Såå skönt med sovmorgon!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen ! Gillar inte julsånger.

14. Vilken är din favoritplats?
Finns många, men en är på en stor sten i hästhagen ;), så rofyllt o fin utsikt när man sitter där.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Gynstolen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här i Hjälmsätter

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
En kille på dagis.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Håkans tokiga ideer om det mesta.

19. Hur stor är din säng?
180cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2, en under huvudet och en att ha armen på

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
Örebro är nog det enda ställe som räknas som stad.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Svår fråga, sko människa är jag nog, men strumpor inomhus. Men i år ska jag börja gå mer barfota för träningens skull..

26. Är du social? Nja, det kan jag inte påstå.

27. Vilken är din favoritglass?
Måste jag välja en?!, hmm Gammeldags gräddglass med vaniljsmak.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka kanske.. Finns mkt gott.

29. Tycker du om kinamat?
Jadå det gör jag allt.

30. Tycker du om kaffe?
JA! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0