Återförsäljare på Mary Kay

I måndags var jag och Sandra hemma hos en Mary Kay återförsäljare och fick oss en rejäl omgång av babbel!.
Hon babblade minst 1h bara om vem Mary Kay var, hur intressant är det på en skala liksom??!! INTE alls tyckte vi.
Fick testa en jäkla massa cremer av all dess slag.
Jag fastnade för en serie handcreme som jag tyckte verkade riktigt bra. Har nu köpt dessa och de fungerar riktigt bra, kanske funkar ännu bättre om man jobbar med mindre skitigt jobb som jag. All olja och skit som jag får på händerna hela dagarna är nog inte så bra för huden =D!.
Köpte även en serie med ansiktscreme, rengöring/Fuktlotion och foundation. Hmm Hittills har jag testat det 5ggr och jag ser absolut ingen skillnad, men ska ge det en chans får vi se.
Det är nöjd kund garanti på sakerna så antingen får man testa andra produkter eller annars pengarna tillbaka. Och med tanke på hur dyrt det var så funkar det inte, blir det nog pengarna tillbaka!!

Men man kan alltid hoppas att det är bra grejer det där, vore kul med lite förändringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0