Sista semesterveckan



Går in på sista semesterveckan på måndag. Tiden har faktiskt inte gått så fort ändå, har hunnit med en del och även softat i massor. Hur skönt är inte det?!. Sandra och Robin kommer hit några dagar i nästa vecka, eller ja Sandra kommer redan idag och Robin lite senare.
Se vad vi ska hitta på, vet lite saker jag vill göra vare sig de vill hjälpa till eller inte.
-Städa i sadelkammaren - Ta bort tegelpannor - sätta sista fönsterfodret på stugan och måla de sista 4 fönstrena
- sätta upp stolp till en ny sjukhushage - tvätta trp + GUH.
Se vad som hinns med och vad vi har lust med.
Kanske blir att bada ngn dag också, har inte badat en enda gång i år, ganska ovanligt för att vara mig.

Jag skulle nog kunna tänka mig att gå hemma i ngt halvår känner jag. Hur skönt som helst att bara småpyssla med sådant man nästan aldrig har tid med. På helgerna ska man alltid hinna med så mkt så det blir bara de stora grejerna och de små och själkva finputsningarna på allt blir liggandes. Mycket smått har jag hunnit med och hoppas att energin finns kvar även när man börjar jobba.

Nu ska jag nog ut och göra ngt, ska inte åka och titta på hästen förrens vid 3 tiden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skall bli kul att följa med tycker jag. :)

2009-08-08 @ 10:45:01
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0