Hoppas kan man alltid



Snart så kommer vi få besked när mäklaren kommer ut och värderar om gården. Hoppas verkligen vi har höjt värdet en hel del och att vi kan baka om lånen till det bättre. Hoppas även att vi kan få låna en del pengar till så vi kan rusta nedervåningen på hela huset nästa år!,. *håll tummarna att vi får låna mera* =).
Gud vad skönt det ska bli att få göra om, slippa detta kök och badrum, få nytt och fräscht och framförallt våret eget!!

Ihelgen blir det att städa på gården och alla utrymmen i ladan, måste vara städat om de ska värdera, ska plocka undan och städa lite här och var. Häcken och buskar måste klippas och denna j-vla rabatt ska väl rensas antar jag. Någon som vill göra det åt mig?, säg bara till! haha. Usch för att rensa ogräs, hur kan ens folk tycka sådant är rogivande?! Jag fattar det då inte!.

Ringde veterinären idag och lilla Bubba ska kastreras v. 37, Då ska han förutom kastreras också öronmärkas och vaccineras =). Lille missen, usch vad synd jag tycker om dem då det är gjort, de mår så dåligt, men bäst för både dem och hela världen att göra detta..

Se om man kommer få behålla körningen eller framförallt jobbet, får reda på svar någon gång i september. Hoppas på det bästa, tråkigt om jag mister körningen, men hemskt om jag mister jobbet!!

Längtar som tusan till lilla Ari ska hämtas, se när det blir. Troligen nästa helg, och det passar mig bäst med, för har så jädrans mkt och göra nu så bara skönt om han kommer när allting är klart.

Nu ska det foras djur sedan sova tidigt, trött som bara den!

God Natt på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du inte blir av med körning eller jobb. ><

2009-08-20 @ 21:10:20
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0