Investering

Idag har vi vart och shoppat loss, både jag och karlsloken är mycket nöjda med investeringen. Vi har köpt oss en kap& geringssåg, en sådan här. Den kommer vara till mycket nytta under alla år, hoppas den håller i många år!.

Jag fick även mig en ny tvättkorg, vilket var ganska behövligt då den gamle var trasig. Blev en riktigt fin grön tvättkorg. Fick inspiration av mamma och Sandra som köpt likadan.

Imorgon börjar jag jobba efter 4v semester, känns sådär. Visst skönt kanske och åergå till rutiner, men jag kan nog lika gärna vara hemma ett halv år till för att hinna med allt som måste göras. Har gjort massor av småpyssel, men ändå är det massor kvar. Okej att det typ aldrig blir klart, men någon gång tycker man ju att det ska börja minska, men sådant är kanske livet att bo på en gård.
Att det inte känns helt okej med att gå tillbaka till jobbet beror på att jag fick höra att min körning kanske ska läggas ner =(, gör mig mycket ledsen. Ska in i veckan och prata mer med chefen, men den ligger väldigt pyrt till att försvinna. Undra vad man får köra då ??!!. *suck*..

Nä nu ska det göras iordning inför imorgon, ge djur mat, vatten och invänta att min transport kommer hemåt igen =).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att körningen inte kommer läggas ned..

2009-08-16 @ 20:09:36
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0