Mary Kay



Ska bli ganska kul på måndag får vi hoppas, se vad det är för hudvårdsprodukter.
Jag och Sandra ska på Mary Kay kurs. Folk säger att det är svindyrt, men riktigt bra och riktigt drygt så det räcker hur länge som helst.
Har aldrig vart på något sådant där "tjejgrej" förrut, hmm Tupperware party har jag vart på, men aldrig något annat. Inget som intresserar mig över huvudtaget. Men nu blev man mer eller mindre tvingad att gå typ, så bara och knalla iväg och se vad det är för något.
Jag har aldrig riktigt förstått vad det är som är så kul att gå på sminkpartyn, ljusparty, klädespartyn, ja vad allt nu heter. Men alla är vi olika, jag är väl inte den där riktigt tjejiga tjejen man kanske ska vara så är nog därför jag inte riktigt gillar det.
Men skulle det komma partyn med arbetskläder skulle jag springa dit, för arbetskläder är bland det bästa jag vet !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0