Ny dator

Igår så var Håkan iväg till E-tuna och köpte oss en ny dator, eller nja den är 1år gammal, men ny för oss.
Våran riktigt gamla la av för ett par veckor sedan, trodde det var skärmen, men det var det tydligen inte. Nya dator är en laptop av märket Acer, har ingen aning om det är ett bra märke eller inte. Håkan säger att det är bra.
Jag trivs redan med datorn, kopplade in en vanlig mus för rullgrejen som finns på är jag inte kompis med =).
Får hoppas att denna funkar ett bra tag framöver.

Håkan började jobba idag så känns lite konstigt att vara hemma helt själv, fast jag har juh sällskap av 3 katter, eller 2 rättare sagt. Bagheera håller sig undan, han var framme 5min igår. Jag ska till och avmaska honom, men går inte sådär jäkla bra för ska ge han Axilur, det ska han ha i 3dgr i sträck, men han håller sig alltid undan andra dagen. Har testat 2ggr nu så jag ger upp ska ringa vet och be om ngt man droppar i nacken.

Dagens schema består nog utav att fixa ännu mera med rabatterna, göra klart fönsterfodret på drängstugan, måla en dörr och rida Häggrid. Imorgon bär det av till Granngården, K-rauta och Ikea.

Sol och regn idag lovar de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0