Premering



Lördagen den 1 augusti var det premering för Ardennrar, Nordsvenskar, Fjordingar och Noriker, känns som jag glömt en ras, men emn.
Släpade med mig Håkan och åkte dit, han tyckte det var hur trist som helst =D. Detta ovan är ett ardenner sto 3 år, hur fin som helst.



En ardenner valack, minns fasiken inte åldern, men fick hur fina poäng som helst. Riktigt fin häst!!



Ena hingsten som var med



Andra hingsten som var med, denna är från Kvinnersta.



Elde, hingst 3år. Riktigt jäkla fin. Bilderna gör han inte rättvis.



Elde igen.



Detta är ett 19 årigt sto som fick hur höga poäng som helst. Domarna typ "krävde" på skoj att hon måste bli betäckt minst en gång till. Alla var hel impade över henne. Hur fin och pigg som helst för att vara 19.



Lisa med sin otroligt vackra man och svans.



Lisas föl Svedje. Stavar jag rätt?!



Svedje gick mest såhär på hela visningen, hopp och studs =D.



Till sist en bild på Lisa och Svedje ihop.

Va en riktigt varm och skön dag, även om Håkan var hur uttråkad som helst så umgicks vi nästan en hel dag tillsammans, det är ganska ovanligt. Han säger att det var första och sista gången han följde med på en premering iaf. Förstår inte det?,. Nja känner man inte igen några hästar är det absolut inget jag heller skulle vilja åka på igen. Händer ju liksom inget!

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Andra hingsten som var med, denna är från Kvinnersta."



WOW!!

2009-08-06 @ 15:15:35
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0