Tisdag



I Tisdags var jag och Sandra ute och tömkörde Häggrid för första gången på många månader. Gud vad duktig han var min "lille" prins!!
Vi blev helimpade av honom. Han gick så himla fint och jag tömkörde in i skogen mellan alla möjliga träd och buskar, han tog styrning på minsta lilla tömtag, haltade så fort jag sa ett litet "ptroo" och satte igång när jag bara hann säga " Nu går vi.."
Testade att backa med honom för första gången, det fattade han nästan på en gång. Så jäkla duktig, inga sura miner och hoppande rumpa. Han kanske har växt ifrån iaf en hoppande rumpa, eller annars är han nog för stor för att orka med sådant =D. Häggrid skuttar inte alls lika högt längre i hagen, varken fram eller bak, kan bero på hans storlek tror jag...

Efter det så drog vi iväg till Marieberg och träffade Emma, gick runt och babblade och smågluttade i affärer. Jag köpte mig en skitsnyggt överkast på Hemtex, blev hur snyggt som helst på sängen. Mörklila på ena sidan och lite ljusare lila på andra sidan <3 !.
Va in till apoteket också, köpte mig lite Frontline och Milbemax, hmm det är inte till mig utan till mina kära Katter =).

Emma köpte lite barnkläder till Oliver. Sedan fikade vi, åt lite glass. Jag köpte hallon sorbet och polkaglass, sorbeten var hur god som helst, men polkaglassen kunde de nog ha haft mera polkasmak i. Sandra köpte polka och choklad, hon tyckte nog samma som mig, chokladen god, men polkan va dåligt med smak i.
Emma Köpte sig en biskvi, ack så sugen jag blev på det då =D.

Sedan var det jobb som gällde. Efter jobbet var det handling på willys,  jag skjutsade hem Sandra efter handlingen.
Hemma runt 22.00 tiden, rackarns vad mörkt det börjar bli nu på kvällar. Inte alls skoj, jag som har så fruktansvärt dålig syn i mörker..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för allt! <3

2009-08-27 @ 08:53:33
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0