Baloo & Bubba



Baloo och Bubba har blivit riktigt bra kompisar, vilket chockerar mig för jag trodde inte att Baloo skulle acceptera Bubba så bra som han gjort utan jag trodde det skulle bli bagheera och Bubba som skulle bli bästisar.

Det Baloo gör, gör Bubba och tvärtom. De går gärna ut tillsammans och äter gärna ihop också. De till och med sover ihop om Bubba lägger sig fint bredvid vill säga, ibland får Bubba för sig att nästan ligga på Baloo och det gillar inte Baloo utan fräser och springer därifrån.

Däremot så gillar Bagheera att sova bredvid Bubba, han lägger sig gärna nära han, riktigt gulligt, jag har aldrig lyckats tagit något kort på dem dock, för alltid när man komme rmed kameran blir Bagheera jätteglad och reser sig för han tror han ska få godis =D.

Jag är riktigt glad att det går bra ihop med dem alla tre, de leker, sover, äter och gör hyss tillsammans allihopa, så det är kul!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0