Fina Bagheera



Min Stora fina Bagheera saknar sin husse. Bagheera är en riktig husse kisse. Klart att matte också duger, men är husse i närheten vill han gärna vara med honom.
Och idag tror jag Bagheera letar efter Håkan =(, han går runt överallt hemma och typ "letar".

Håkan är iväg till herrljunga på jobb, åkte tidigt imorse och kommer hem imorgon eftermiddag/kväll. Hans chef frågade om han ville följa med på jobb, några bord som skulle flyttas och lite extra pengar säger man inte nej till så han åkte. Vilket både jag och Bagheera inte gillade, men förstår.

Jag har bestämt att ikväll ska jag och kissarna mysa. Jag ska till affären snart och köpa chips och dip, men före blir det rostade mackor med skagenröra,citron och räkor på, MUMS!!!. Till katterna blir det räkor för hela slanten.

Ska ut och hugga ved så jag kan elda ordentligt ikväll, slippa elda med bara ekved, vilket bekymmer =D.
Gillar inte alls att hugga veden då vi redan huggit den en gång, men eftersom vi har gjort om eldstaden så är vedklabbarna för stora så bara att klyva dem ännu en gång innan de ska in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0