Imorgon är det julafton

Känns inte direkt att det är jul imorgon, jag har noll julkänsla, även fast vi kokat skinka, gjort köttbullar, revbensspjällen och Håkan bakat bröd och lussekrans. Häromdagen gjorde vi godis, blev knäck, lakritskola och wienernougat. Kanske kommer julkänslan imorgon?!.

Ser iallafall fram emot julen då familjen kommer, älskar att umgås med familjen. På morgonen äter vi julfrukost med svärmor, Öivind, Håkans mormor och morfar, efter det åker jag till Fjugesta för att hämta Sandra, Jonas och Robin och lite senare kommer mamma, Janne, Emelie och Emil. Vet redan nu att morgondagen kommer bli supertrevlig!!.

I Söndags var jag en snäll hästägare, då jag gick ut i skogen och högg ner en ganska stor gran och släpade hem, tänk om man hade en häst som kunde dra hem granen så jag slapp, var apjobbigt i snön.
Men jag kan inte sticka under stolen och säga att jag älskar att göra det varje år, ta med mig yxan och pölsa i snön ut i skogen.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med egen gran för pållarna! :)



Ses imorgon!

Kommer bli superkul! :)

2009-12-23 @ 21:34:58
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0