Jaaaaaaaaa!!!!



JIPPI JIPPI Erik vann !!!!!

Jag har aldrig vart någon direkt fan av Idol förr om åren, men i år råkade jag hamna framför tv:n när Erik kom till uttagningen, jag fastnade direkt för hans röst och har sedan dess kollat så fort jag har kunnat på Idol och just på Erik. Wow vilken röst han har!!. Jag sa direkt att han kommer vinna, han är så j-vla duktig på sång, framträdande och stil. han var en vinnare i mina ögon från dag 1.

Nu blev det som jag trodde, Erik vann !!. Fyfan vad glad jag blev. Längtar som tusan efter hans skivor som ska inhandlas på direkten !

Hoppas verkligen han kommer gå med i något rockband i framtiden, det är där hans röst passar bäst även om han kan sjunga precis allt så är det i rockvärlden jag vill ha hans röst =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0