Julpyntat



Har fortsatt att städa idag som en tok, så nu är hela undervåningen klar med julpynt och städning. Ska dammsuga övervåningen sedan är den också klar. Julpyntar aldrig på övervåningen, tycker det är onödigt då vi endast sover där uppe som det är nu, julpyntar i sovrummet med gardiner och julstjärnor, inget annat.

Stack iväg till Röhammar och Dömmesta gårdshandel förut, köpte morötter, kornkross, ägg, kålrot, palsternacka och fågelmat. Trevlig liten tripp.
Älskar att åka till gårdshandlar, mysigt och trevligt är det så jag stödjer dem mer än gärna.
Och morötter vill mina hästar ha och ska man ha tag i morötter för bra pris gäller Röhammar, 25kr för 25kg istället för te x Granngården 70kr för 25kg, en aning skillnad i pris =D.

Har precis ätit, blev kycklingwok gratäng, mums vad god den är, kan äta den jämt. Håkan däremot gillar den sådär, han är glad om vi låter bli den typ, men men jag lagade mat idag = jag bestämmer vad för mat!.

Hörde att det ska komma in snö inatt sedan ska det bli någon plusgrad imorgon och lite regn för att senare på lördagen regna mera. Snacka om ishalka det kommer bli för min del imorgon * usch*..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kycklingwokgratäng?? Vill ha recept tack! Det lät som nåt för mej. :)



2009-12-04 @ 12:39:31
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0