Städ och Sandra dag

Sov som en stock hela natten och ända fram till klockan 11, inte likt mig, men jag är så himla trött jämt och ständigt så var nog behövligt även om jag är minst lika trött fortfarande.
Hästarna vägrade komma igår kväll, de bara sprang omkring mig så de var ute inatt, i hela 7minus som det var, men men det är upp till dem dumma hästar!!.

Städat och julpyntat en hel del i huset, jag vet att jag är sen, men har inte haft tid med det förrens nu, ska fortsätta städa imorgon då jag inte hann färdigt, men ljusstakar, gardiner och lite pynt är uppe, men dammsugaren och moppen väntar tills imorgon.

Hämtade Sandra efter hennes praktikjobb och så drog vi mot Marieberg, skulle leta byxor till henne. Klädjätten var första stoppet, men hittade inget där. Mamma och Emelie kom förbi en stund och sa hej, trevligt att se dem =).

Jag tittade in på Till Häst, köpte faktiskt en ny ridhjälm för mitt presentkort som jag fick när jag fyllde och så köpte jag hästarna en grimma.
Sedan for vi in till Marieberg, hittade ett par skitsnygga jeans till Sandra inne på KappAhl, så jäkla snygga och de satt riktigt bra på henne!. Själv kunde jag inte låta bli ett par flanellpyjamasshorts så söta så <3.

Jag bjöd Sandra på en grillad ciabatta, kan man låta bli att köpa en sådan när man är på Marieberg?, Nej, inte Fia, första jag tänker på när jag kommer ut dit, de är så himla goda!.

Blev lite småaffärer också med lite småplock här och där som köptes.

Sedan blev det buss hem för en trött Sandra och en bilfärd hem för mig.

Tack Sandra för en mysig eftermiddag =).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv och tusen, tusen tack för

byxorna! <3

2009-12-03 @ 12:38:00
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0