Tatueringen

Som sagt så var jag iväg till tatueraren i söndags. Hela morgonen så blev det kaos, så jag var stressad upp över öronen när Lina dök upp, slängde i mig pannkakor sedan drog vi. På vägen dit lugnade jag ner mig och faktiskt så var jag inte ett dugg nervös när jag väl var där.

Väl där så ritade han upp vad han trodde kunde bli bäst och jag blev nöjd så då sattes det igång.
Konturerna gjorde inte ett dugg ont utan kändes mera som ett jäkla irriterande kliande, sedan blev det rökpaus för hans del och så sattes skuggningen igång, den kändes lite mera här och där, färgen på stjärnan kändes en hel del med. Det som gjorde ondast var när han skulle lägga dit lite mer skuggning i en annan färg på typ samma ställe där han redan tatuerat, det kändes!!.

Gjorde svinont på kvällen när det skulle duschas och smörjas, i måndags sved och stramade hela dagen. Både idag och igår känner jag inte av den så jag glömmer hela tiden bort att jag har den, men försöker minnas att smörja den =D.

Håller på för fullt att tänka ut fler tatueringar, kanske hinner man med en till innan värmen kommer igen =p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0