Nu har jag fått en bebis



Igår fick jag äntligen hämta hem min älskade lilla kritvita bebis!. Gud vad glad jag är. Har alltid önskat mig en helvit katt, men har bara inte blivit av att skaffa någon, men här för ett tag sedan gav äntligen min karlslok med sig och jag fick vad jag alltid velat!
Jag och lillebror Emil åkte och hämtade Bubba, som han heter, igår förmiddag. Han sov hela vägen hem. Väl hemma fick han träffa både Baloo och Bagheera. Baloo vart nyfiken, men tyckte nog han var äcklig. Baloo fräste och då började Bubba och fräsa o morra. De nosar i dagsläget bara på varandra, luktar mer och mer för varje gång, men Bubba kan bara inte låta bli att fräsa, en liten kaxig sak det där!
Bagheera däremot vart jätteglad, så han fullkomligt sprang fram vilket resulterade i att Bubba fräste och morrade. Sedan dess tål inte Bubba Bagheera. Så fort han ser han så går han emot, fräser och morrar. En aning tråkigt för Bagheera vill inte vara inne, inte ens äta mat inne så den får jag ställa ut. Det kommer bli bättre det vet jag =)!.

Annars är han riktigt duktig, gått på låda flertal gånger och äter som bara den, men inte torrfoder, det vägrar han =D.
Han leker med allt och alla, riktigt social. men han har vart riktigt ordentligt bortskämd hos uppfödaren, för han tigger redan när man står och lagar mat, det kommer ynkliga pip och så ställer han sig på bakbenen, vad ska det bli av honom? =P.

Jag har tagit en del bilder, men kan som sagt inte lägga in dem så de kommer så fort jag kan det =)!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0