Allt och ingenting..



MIn Pärla =)

Denna vecka har vart sjukt lugn och riktigt slövecka, så grymt skönt måste jag få lov att säga. För det första så  har jag vaknat runt halv 9 - 10 varje dag, hur ofta händer det för Fia??, typ aldrig, jag brukar vakna självmant runt halv 7 -7, men antar att kroppen behövt sova =D, kan skylla på det iaf !.
Har inte hunnit med så mycket tack vare det, städat huset, plockat lite överallt, slängt en massa onödiga saker som står överallt som bara är jobbiga. Igår var Hovslagaren här och slog på en tappsko på Stjärna så nu kan det ridas igen. För övrigt har det bara sovits och jobbats känns det som. Ja i måndags när det var fint väder så klippte jag gräset också, tar baaaaara 4-5timmar såååå kul så kul =/..



Igår innan jobbet precis så hämtade jag Sandra för vidare åkning mot Marieberg. Sandra köpte ett par jeans och en t-shirt, och ett par skor till Jonas. Det helt otroliga chockerande av allt var att allt det hittade hon på mindre än en halvtimme, INTE dåligt Sandra =D haha.
Sedan åt vi Mcdonalds och självklart blev det en mkt god McFlurry Maräng swiss efteråt!. Gick runt och bara kollade lite överallt,  träffade både roliga och mycket tråkiga människor där =P. Tack Sandra för en roliga eftermiddag!.



Sedan bar det av till jobbet för vidare åkning mot Enköping. Inge roligt väder att köra i, pissregn och stormblåst. Tur att det finns telefon och ljudböcker så man slipper höra det eviga smattrande på hytten.
Kör dock inte med denna lastbil, var länge sedan man körde den där gamle häcken =P.

Nu ska jag nog rensa ur gamla jackor, har ju förbaskat mycket arbetsjackor som bara hänger där som vi gott kan slänga, se om min karlslok kan tycka likadant för en gångs skull bara..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, aa. Vi (mest du) hade flyt igår då jag

hittade kläder så fort, haha. ;p

2009-06-05 @ 12:44:05
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0